Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не мога да знам какъв си. просто се опитвам да ти помогна
    точка

    Comment


    • Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
      Не съм малумен - колата седи 5 дена без да я барам в гаража на равно, бърша щеката и мера.
      И за пръв път чувам течност да се катери срещу земното притегляне сами. По скоро като е в движение колата и маслото олива щеката и като спреш още не се е изцедило хубаво ама едва ли се катери по щеката.
      напълно си прав трябва щеката да е от конец или друг хигроскопичен материал за да се катери нагоре маслото а тя е от стомана

      Comment


      • Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
        ...
        И за пръв път чувам течност да се катери срещу земното притегляне сами...
        Прочети малко за Лаплас, повърхностно напрежение и мокрене . Ще видиш че течностите могат да се "катерят", както и понякога да не мокрят , ама това е друго нещо де.
        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

        Comment


        • Всичко е ясно маслото дето го търсиш е по щеката шегичка. Това с катеренето на маслото ще е интересно някой да го покаже с чаша масло примерно и една щека забодена в него, ама имам чувството, че няма да му се получат нещата
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Всичко е ясно маслото дето го търсиш е по щеката шегичка. Това с катеренето на маслото ще е интересно някой да го покаже с чаша масло примерно и една щека забодена в него, ама имам чувството, че няма да му се получат нещата
            Браво и аз така мисля

            Comment


            • щеките си имат ръбове специално с тази цел, да не говорим, че самия материал на щеката нагоре, както каза code не позволява катерене на маслото
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                не мога да знам какъв си. просто се опитвам да ти помогна
                Не исках да те обидя.
                Най-накрая ми писна да я следя само тая кола, затова съм решил само яко каране и съм и е...л м.....та на колата ако ще се чупи нещо да се чупи нали затова има 3г. гаранция.

                Comment


                • то какво да и се счупи. или датчика е верен или щеката, но щом според двете си в границите значи всичко е ок.
                  най-добре както казаха колегите, да се налее точно масло колкото дават по каталога и веднага ще се види кое е по-вярното.
                  точка

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    най-добре както казаха колегите, да се налее точно масло колкото дават по каталога и веднага ще се види кое е по-вярното.
                    Това ще е след 6 месеца до тогава .

                    А другото което забелязах на тая кола е, че като си караш с 2000об./мин. и даваш газ докрай турбото започва да качва налягане до 1,6, но преди да стигне 1,6 има моменти, където за малко спира, даже леко се понижава(без да отпускаш гата) и пак почва да се качва до 1,6 и след това стои на 1,6 без да пада. Едва след 4000об./мин започва да се понижава до 1.4-1,5.
                    А на 3000об./мин по бързо вдига налягане - ама сигурно защото оборотите са повече.
                    И самото вдигане на стрелката не е мигновенно, а си е леко забавено. Затова чакам колегата Georgi Sartliyski да си дойде до ПЗ с неговата алфа да вида как е на неговата кола.

                    Незнам може да си е така досега несъм имал кола, която показва налягането на турбината.

                    Comment


                    • естествено е да има забавяне между натискането на педала и вдигането на баровете, нали все пак трябва да натрупа налягане и т.н. и т.н.

                      освен това не се предоверявай на тази стрелка, според мен в повечето случаи е далеч от истината, а по-скоро действа като една готина заигравка и все пак ориентир дали ти работи като хората "тУрбОшона"
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                        естествено е да има забавяне между натискането на педала и вдигането на баровете, нали все пак трябва да натрупа налягане и т.н. и т.н.

                        освен това не се предоверявай на тази стрелка, според мен в повечето случаи е далеч от истината, а по-скоро действа като една готина заигравка и все пак ориентир дали ти работи като хората "тУрбОшона"
                        Може, може а имаше един с 2,0jtdm 136коня като мойта ама по малко коне и като кара мойта каза, че неговата вървела доста повече. Ама той изчезна извън БГ и неможах да пробвам неговата дали е вярно - може да се е заблудил. А и неговата по стрелка вдигала по-бързо налягане, ама жалко, че неможах да пробвам и неговата как е.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение

                          13.64V при включен реотан на джама, радио, вентилатор на 3 чертички и включени къси, на студен мотор.

                          Направи ми впечатление нещо много интересно.
                          Премерих тока на заряд на акумулатора, докато колата е студена и що да видя: -5А (Демек дърпа 5А от акумулатора).
                          Пренастроих си измервателя като следя стриктно посоката на тока - и пак -5А.
                          Ся, вярно, че тия печки дърпат много ток, но при условие, че напрежението от алтернатора е по-голямо от това на акумулатора, няма как консуматорите да дърпат и от двете. Какво мислите по въпроса?[COLOR="Silver"]


                          ПП. Голяма простотия написах. Все пак съм объркал посоката на амперклещите, понеже меря на минусовия кабел. Не се стърпях и ходих пак да меря. Алтернаторът си зарежда нормално акумулатора с 5А ток, при студен двигател и тихи обороти.
                          А сега де...
                          Хвърляте ме в размисъл.
                          Предишния колега дава данни за 11,7V.
                          Ти подаваш информация - 13,7V.
                          Имаш ли информация относно параметрите на твоя алтернатор. Може би при 1.9JTDm и 2.4JTDm алтернаторите се различават?!

                          ---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:32 ----------

                          Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
                          Това ще е след 6 месеца до тогава .

                          А другото което забелязах на тая кола е, че като си караш с 2000об./мин. и даваш газ докрай турбото започва да качва налягане до 1,6, но преди да стигне 1,6 има моменти, където за малко спира, даже леко се понижава(без да отпускаш гата) и пак почва да се качва до 1,6 и след това стои на 1,6 без да пада. Едва след 4000об./мин започва да се понижава до 1.4-1,5.
                          При мен се наблюдават подобни изпълнения, когато започва да се задръства ДиПиЕф-а. По това се ориентирам, че е време да разходя малко колата извън града, за да се прочисти изпускателната система.
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
                            Може, може а имаше един с 2,0jtdm 136коня като мойта ама по малко коне и като кара мойта каза, че неговата вървела доста повече. Ама той изчезна извън БГ и неможах да пробвам неговата дали е вярно - може да се е заблудил. А и неговата по стрелка вдигала по-бързо налягане, ама жалко, че неможах да пробвам и неговата как е.
                            а вече може да имаш проблем тогава
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                              а вече може да имаш проблем тогава
                              А какъв може да е?
                              На стенд няма грешки и показва, че всичко е ок. ако е турбото 1,6 нямаше да вдига. А за ДПФ-а незнам ама по принцип я карам 99% извънградско и постоянно си е така. Абе като се кача да пробвам друга алфа ще разбера дали е наред. Ама какво да и е - тя е на 8000км и така е още от 90км(на толко я взех).

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
                                Това ще е след 6 месеца до тогава .

                                А другото което забелязах на тая кола е, че като си караш с 2000об./мин. и даваш газ докрай турбото започва да качва налягане до 1,6, но преди да стигне 1,6 има моменти, където за малко спира, даже леко се понижава(без да отпускаш гата) и пак почва да се качва до 1,6 и след това стои на 1,6 без да пада. Едва след 4000об./мин започва да се понижава до 1.4-1,5.
                                А на 3000об./мин по бързо вдига налягане - ама сигурно защото оборотите са повече.
                                И самото вдигане на стрелката не е мигновенно, а си е леко забавено. Затова чакам колегата Georgi Sartliyski да си дойде до ПЗ с неговата алфа да вида как е на неговата кола.

                                Незнам може да си е така досега несъм имал кола, която показва налягането на турбината.
                                Заминавам на 29 и ще си дойда след месец.

                                Comment

                                Working...
                                X